Tuesday 15 March 2011

Rome, Italy | Part 01


Italy.. pun tak termimpi akan dapat jejak kan kaki kat sini.. Alhamdulillah.. tapi pernah kawan sekejap dengan mamat Italy masa praktikal kt KL hihihi.. 
The Colloseum, Italy


Kelebihan apabila berjalan kaki di sekitar Bandar Rome.. pic ni amek mase aku lalu kt lorong2 menuju ke  Colloseum.. kalau ikut travel agency mmg tak dapat laaa nak merasa jln kat lorong2 hihihihi

nampak dari jauh macam dome masjid tapi bila tgk lagi sekali ade salib.. tak tau la ni bekas runtuhan bangunan ape.. sbb bangunan ni terlalu jauh so tak tau kisah sejarah yang sebetulnya.. 

The Monument of Victor Emmanuel
kuda terbang.. hehehe


patung cendana??

Fontana Di Trevi

kat sini penuhlaaa dengan anak mat saleh bercomolot ahahhaha...


mak, aku, kak ngah & cik ana
abah? emmm abah tukang amek gambar.. hihihi

sejuk2 pun makan ais kerim.. sedapppp.. walaupunnnn kesejukannnn...
tapi winter di Rome tak sesejuk winter di Holland.. kat Rome sejuk dia mmg best .. tak berapa sejuk.. mmg best.. 

Gladiator.. oh no...!!!
nak tau tak kalau sape nak amek gambar dengan Gladiator ni kena byr Euro10.00 bersamaan RM40++
tp time ni aku amek gambar curik.. so tak kena byr.. ahahahha..
mamat Gladiator ni tibe2 dtg kt aku & terus buat aksi ni.. aku pun snap terus.. 
ekekkeeke

aku membeli painting lagik.. hehhe

No comments:

Post a Comment