Wednesday 2 January 2013

Germany Trip Checklist | Flight DONE!

emmm.. hampir setahun tak update blog ini.. dah bersawang siap labah2 dah beranak pinak bercucu.. huaaa.. bukan ape.. sebabnye adalah penyakit M iaitu malas muahaha.. lagi pun agak bz dengan biz online.. biz ALPHA LIPID SDII, BEUTSKIN, etc.. kalau ade yg berminat nak order boleh KLIK SINI ..wah promote sudehhh.. ok ok berbalik pada trip planning ke GEMANY. yup.. Alhamdulillah ade rezeki kitaorang dah beli tiket ke Dusseldorf, Germany selama 1 bulan pusing 1 Germany dan InsyaAllah akan masuk ke Czech Republic, Austria, Italy dan Belgium.

Tiket flight naik KLM dari KL dan transit ke Amsterdam kemudian baru ke Dusseldorf pada 1 February 2013. inilah impian kitorang yang dah planning bertahun2... semoga berjalan lancar.. amin..

utk jelajah ke seluruh German kita org dah beli tiket train (German Rail Pass) utk 20 hari termasuk extension pass utk masuk ke negara jiran.

bila dah survey2 rupanya Germany sangat2 banyak tempat menarik yang mesti di lawati.. emm sempat ke sebulan? hihihi..


tinggal hanya beberapa hari sahaja lagi.. sedang menghitung hari.. GERMANY AKU DATANG!....

1 comment:

  1. Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We’ve ever arrive across on this subject. Actually Great. I am also a specialist in this topic so I can understand your effort. Hotels in Frankfurt-Oder

    ReplyDelete